Dinsdag 13 oktober, verjaardag van Ro.

13 oktober 2015

Jaja, mijn vent is vandaag jarig. Met de jongeren heb ik van alles afgesproken gister avond, zodat Ro zelf niets door zal hebben. Zij gaan van alles doen. Slingers bij de Appie halen, taart is besteld bij de best buy shop, vlees zal gehaald worden voor de bbq vanavond. Ik heb zonder dat Ro het weet Linda (de amerikaanse getuige), Wilma (mijn nichtje) en haar vriendin Annemiek uitgenodigd om mee te eten hier.

Zoals afgesproken neem ik Ro mee naar zijn favo strand: Porto Mari. Daar regel ik een T-shirt en een petje voor hem, maar helaas hebben ze niet groter dan maat L. Dt is te kort. Met hulp van Bart Borgers (een ober daar die me geholpen heeft dat snel achter Ro z'n rug om te regelen) kan ik het T-shirt terug brengen. Een uurtje later, wanneer Ro even ligt te slapen, komt hij naar me toe en geeft mij een briefje. Zijn naam staat er op en hij lacht erg vriendelijk. "Uhm....?"  Hahaha, ik dacht even hele andere dingen, maar hij legt al snel uit, dat ik hem mag toe voegen op facebook. Dat hij in de gaten zal houden wanneer een XXL T-shirt binnen zal komen, dat hij die me zal na sturen, zodat Ro er toch eentje zal krijgen. Hoe lief...!!!! Ik geef hem dan ook een spontane knuffel, en bedank hem uitgebreid ;-)

We snorkelen nog wat en dan lees ik de whatsApp van Selwin, dat we naar huis kunnen komen. Alles staat klaar en de bbq brand al :-) Ik zeg Ro dat ik het zat ben op strand, en hij gaat mee naar het appartement. Daar zitten de kids in het zwembad en beginnen te zingen wanneer we de trap naar boven lopen. De tekst is apart: "happy berthday to you". Blijkt dat ze het in de supermarkt fout gespeld hebben op de taart. Geweldig ;-)

Met Linda was de afspraak niet helemaal gelukt, ze blijkt voor het hek te hebben gestaan....maar dat ging niet open. Wilma en Annemiek komen al snel lekker luidruchtig de trap op met "Lijpe shit, ouwe!!!" Lachen gieren brullen dus. Super lekkere taart gegeten en daarna genoten van de bbq. Ze hadden speciaal voor ons T-bone steaks gehaald. Mjam!!!!

Al met al een super geslaagde dag er van kunnen maken. Ro voelde zich echt jarig en vond het werkelijk heel gezellig zo!