Zaterdag 17 oktober, dag van vertrek.

17 oktober 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Tja, over deze dag ga ik niet veel vertellen, opschrijven... want dan is er van mijn positieve instelling even weinig te merken. Nee, ik heb niet chagrijnig rondgelopen, maar van binnen mezelf wel super verdrietig gevoeld. Bij alles wat ik deed dacht en voelde ik, dat ik het voor de laatste keer zou doen, en alles deed me zeer. Niet grappig.

Op Hato ging het aan alle kanten mis, ook bij de KLM mensen liep het verre van vlotjes. Ook hier over kan ik alleen maar vertellen, dat ik diep verdrietig ergens bij Ro vandaan op een stoel heb gezeten tijdens het opstijgen! Wat zijn we hier beiden nog altijd heel boos over.

Iedereen zei het te begrijpen, zei het zo rot te vinden, en vertelde ons dat ze er iets aan gingen proberen te doen! Maar niemand deed werkelijk iets om het naar behoren op te lossen, dan alleen het af te schuiven naar de volgende. Negen mensen hebben ons hetzelfde verteld en alle keren heb ik geprobeerd om rustig te blijven en uit te leggen dat mijn kerel het niet overleefd wanneer hij met opgetrokken knieën zou moeten zitten de hele reis!!!!!!!! En dit alleen maar door het toe doen van een chagrijnig stuk vreten op schiphol tijdens ons vertrek, want zij heeft zonder overleg onze dure plaatsen zomaar terug gezet naar achter in het vliegtuig. Bah.

Uiteindelijk door een superlieve passagier kon Ro naast me zitten, waarbij hij toch nog genoeg ruimte had voor zijn benen..... en hebben we dus alnog een redelijke vlucht gehad. Maar pffff, wat ben ik verdrietig geweest.

Inmiddels is het Zondag 18 oktober , 06:35 uur, wanneer we veilig en wel landen in NL.

Gelukkig is er niks mis gegaan met al onze koffers en de hulp bij aankomst op Schiphol. En stond Jerka superlief als verrassing ons bij de gate op te wachten! Kim stond buiten bij de auto te wachten, dank jullie wel, lieverds!!!

Bij het thuiskomen had Michael van alles versierd, echt heel leuk die verrassingen zo. Ik was ook superblij om Angel weer te zien. Ze was wel wat afgevallen, maar nu wij binnen stapten wel weer een happy dog!!

Rond elf uur stort ik al in en ga ik slapen, heerlijk in mijn eigen bedje. Ja, we zijn weer in NL en ik ben erg nieuwsgierig wanneer we weer naar huis kunnen!